Saturday!!

Har faktiskt hunnit med endel idag...

*Kameran ligger på laddnig
*Plockat ur resväskan (som extraknäckte som byrå)
*Tagit en promenad med André och Bo (fast solen gick i moln)
*Handlat allt till tacon ikväll
*Rakat benen

Nu ska jag bara vänta ca en timme tills det blivit lite varmvatten så man kan duscha.

Skulle leta fram en flaska med vitt vin nyss för att ställa in på kylning. Jag hittade inte flaskorna så jag kliade mig lite i huvudet och sa högt "Vart ställde jag vinflaskorna då?", varpå André säger "Ojdå, vi måste till Grorud!"... Humn.. Alltså står mina vinflaskor i Andrés bil på Grorud. Vilken tur att jag var mer sugen på rödvin och hade 2 sånna flaskor på lager hemma i lägenheten så vi slapp åka ut till Shell.. Hehe! Så ikväll blir det en flaska Vina Hermina.

Kom på en till sak som jag hunnit med idag! Jag har beställt linser på internet, passade även på att beställa ett par bruna. =) =) Var längesen jag hade färgade linser nu! =) Ska bli skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0