The Walk!

Jag blir alldeles frustrerad!!



Som de flesta vet så avgudade jag Hanson när jag var yngre. Mina väggar var tapetserade av postrar, seriöst man såg verkligen inte tapeten!! Människor som kom in i mitt rum för första gången skvatt alltid! Haha! Nu är jag inte lika besatt men jag tycker fortfarande att de är bra och den här veckan har jag lyssnat på "Penny And Me" ca 100 gånger, och ja, det har bara gått 2 dagar på den här veckan än... Låten är juh så bra så jag vill aldrig att den ska ta slut, finns ingen repeatknapp på min MP3 heller... =P Attans!!

Deras senaste album "The Walk" har legat på min dator i flera flera månader men jag har lixom aldrig kommit mig för att börja lyssna på det. Nu ikväll så gav jag verkligen det en chans och shit vad irriterad jag blir på mig själv! Många utav låtrna har jag gillat från första lyssning, annars brukar det vara så att man vill höra dem några gånger. MP3:n ska genast kopplas in och få lite nya frächa Hanson-låtar att spela sönder. Se upp "Penny And Me", du är utmanad!!

Favoriter just nu är "Been There Before" och "Great Divide". Shit, jag fattar inte hur man kan vara så sjukt musikalisk! De har verkligen gjort allt på det här albumet, de startade ett eget skivbolag och har gjort ALLT!

Nu ska jag fortsätta hitta fler favoriter! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0