Vont i beinet!!

Ajaj!

Mitt knä gör ont idag, inte bra... Antar att jag gått lite för mycket de senaste dagarna och antagligen har jag streckt något. Riktigt irriterande att inte kunna träna!

Gick i alla fall in till byen efter jag slutat jobbet med André. Vi tog oss en fika på Deli de Luca, han åt en pizza rulle och drack en mineralvatten och jag drack en kaffe.

Var en sån söt liten kille inne på de Luca. Det är nån sort demonstration på Karl Johan, nånting med Sri Lanka. Den här lilla killen, runt 7 år, kom in när vi stog i kön och delade ut broshyrer om det här. När han hade delat ut till de flesta så kom det in 2 små killar till. "Ni kom lite för sent" säger då den här killen "Jag har redan delat ut till alla" åsså skuttade han glatt ut därifrån och de andra 2 stod där å gapade. Haha! Så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0