Höstfint!!

Okej, nu vill jag inte säga att det är höst riktigt än...

Men jag har gjort det höstfint inne på mitt rum! Innan jag dekorerade om så var det ett blått tema och numer är det CERIST! =)


Jag gillar starkt mina nya gardiner!


Blixten förstr lite samt "äter upp" färgerna lite men utan den blir det dåååligt fokus...


Leila och ljus får pryda bordet!


Som sagt, det är mycket klarare färger "på riktigt"...


Mys! =)


Fina ljuslyktor som jag köpte igår! =)

Nu fattas bara lite småsaker som en cerise pläd och några fler ljus. Det ska inhandlas på IKEA nån dag. Ska ta mig en tur dit någ dag eventuellt nästa vecka. =) =)

Kommentarer
Postat av: Lina

skiiit fint Maddis!! Det gör väldigt mycket att byta färger, ser ju ut som ett nytt rum nästan=)

2009-08-19 @ 10:46:20
URL: http://lijna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Verkligen jättefint Madde!

2009-08-19 @ 10:49:34
Postat av: Mamma



Det vart verkligen bra i rummet med gardiner och överdraget.Skönt att krypa upp i den sköna stolen/sängen och njuta.

2009-08-19 @ 17:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0