It's back!!

Kameran är funnen!!

Den låg i pengafacket i en av mina väskor... Jag hade faktiskt letat i den väskan men trodde väl aldrig att den skulle få plats i det lilla facket.

Så här kommer då lite bilder från helgen. Jag måste säga att det var inte många kort på min kamera så jag "snor" några från Lina och Carro också! =P


Fixing my frizz!


Lina snor en puss av sin Robin!



I väntan på trikken!


Lina på IKEA-bussen!


Robin på IKEA-bussen!


Lina smakade på Øivinds shot!


Fråga mig inte vad jag och Morten gör här...


Massa folk!


Lina och Carro!


Här kommer våra fina grimaser fram...


Morten vann... =P



Här är klockan 6 på morgonen...


Här är jag och Carro på väg hem efter en hård natts festande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0