Måndag igen!

Då var helgen slut!

Den har varit riktigt bra, det har varit så himla kul att haft Lina och Robin här. På lördagen var vi på fest hos Øivind och hade riktigt kul. Ska slänga in ett gäng bilder i ett inlägg ikväll hade jag tänkt.


Trevliga människor!! =)

Igår gjorde jag inte många knop. Kom hem från festen klockan 11 på söndagen. Fick ca 2 timmar sömn och det gjorde mig utslagen hela söndagen. Lyckades i alla fall äta frukost med Lina och Robin och följa med dem till deras buss. Effer det bosatte jag mig i soffan resten av dagen och kvällen.

Imorse ringde alarmet tiiidigt men blev omställt när jag hörde att det regnade ganska rejält ute. SUCK!!!!!!!!! Men det var jäkligt skönt att få sova en timme till måste jag erkänna... =P Gjorde mig iordning, tog min gymryggsäck och drog på 55 minuters Xycling innan jobbet. Ojojoj, vad det var jobbigt och kul! Jag brukar vanligtvis gå på 40 minuters spinning men körde på stort idag. Ledaren hade riktigt bra låtar och jag svettades som en gris. Hann med lite solning och bastning innan jag avnjöt en stor räk- och tonfisksallad före jobbet.

Nu har jag 3 timmar kvar på jobbet innan det är dags att stänga för dagen. Hoppas de går fort (I wish!)... =)

Kommentarer
Postat av: carro

im back in oslo... carro och jag är partysugna.. Öivind me tror ja. vi tänkte lördag.. vill du va me?? =)

2009-08-03 @ 21:04:32
URL: http://coccoline.blogg.se/
Postat av: Madde

Carro: Självklart (!!) vill jag vara med på partey! =) Jag jobbar men får väl komma lite senare då! Bara let me know vart, när och hur and I'll be there! =)

2009-08-04 @ 08:09:22
URL: http://bangboom.blogg.se/
Postat av: JAG ÄR I SVERIGE OCH ÄR OCKSÅ PARTYSUGEN! :) /Anna

En rad till mig?! =)

2009-08-06 @ 19:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0