Nejje!!

När jag vaknade imorse så kände jag att jag hade lite ont i halsen...
Åååh, suck!!



Så jäkla typiskt! Idag börjar nämligen Elixias höstschema och det finns massor av roliga pass den här veckan som jag vill gå på. Ikväll hade jag tänkt gå på Aerobic, Styrke & Core samt Streching men det tyckte tydligen inte min hals var någon bra idé... Imorgon vill jag gå på Funk, Pilates och POP Dance så min hals får fasen se till att inte göra ont då... Jag åt nyss en dubbel dos av vitlökstabletter samt en c-vitaminbombad kiwi för att hjälpa kroppen på traven.

Jäkla tull att bli sjuk!! Kutt ut!!!


Kommentarer
Postat av: carro

ja vkanade också me ont i halsen =( blöööö

2009-08-17 @ 18:50:18
URL: http://coccoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0