Ont i magen...

Klev upp kvart över 8 imorse för att gå på en härlig morgonpromenad...

Letade fram lite kläder och fick på mig dem. Kände att det började ömma lite i magen men tänkte inte så mycket mer på det, jag var väl kissnödig tänkte jag. Gick på toa och sedan kom jag nästan inte upp därifrån. Fick så galet ont i magen. Gick framåtböjd in till köket och drack 3 klunkar vatten sedan lunkade jag tillbaka till sängen igen. Det gjorde skitont och så fort jag rörde mig krampade det i min stackars mage. Jag har aldrig haft ont i magen på det här sättet förut, jag mådde absolut inte illa utan det gjorde bara ont. Om jag tröck på min mage så var jag öm från naveln, ca 5 cm uppåt och från höger till vänster sida. Låg så i ca 20 minuter sen kravlade jag mig upp igen och tvingade i mig 2 bullolle-bröd och ett glas mjölk. Å det släppte!? Undrar vad sjutton det där var förnått....


Var det min galla som spelade mig ett spratt?

Kommentarer
Postat av: Lina

Har du ont i gallan så har du ont mellan revbenen å d e mer som ett sug, nästan som hunger känsla fast du mår samtidigt illa...hoppas du inte får tillbaka magontet igen iaf!

2009-08-16 @ 17:18:00
URL: http://lijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0