Yaya's again! =)

Igårkväll var det jentemiddag! =)

Direkt efter jobbet hoppade jag på bussen in till Nationaltheatret, bytte där till t-bana och tog mig på så vis in till Majorstuen. Där mötte jag upp C1, C2, Lovisa och Anna. Anna är på besök här igen, yey! =) Vi gick till Yaya's där vi käkade lite mummsig mat! Vi fick sitta på precis samma ställe som föra gången, hehe! Tyvärr var Vickan sjuk.. =( Hon som hade ordnat det hela, stackarn!


Kass kamera utan blixt.. You know.. =P


C1, Anna och C2. Anna var hungrig? Haha! =)

Vi åt god mat, självklart var jag för hungrig för att komma ihåg att fota innan det såg alltför rörigt ut på min tallrik. Jag åt i alla fall en kycklinggryta som var mycket god! JAMJAM!! =)

Ikväll blir det mera tjejmiddag då vi ska till Anna å käka å ha skoj! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0