Aaaaaah!

God morgon!

Eller godmorgon? God morgon stavas det väl va? 2 stavelser!

Jag vaknade för ca en timme sedan, såklart att man vaknar tidigt när man är ledig... Hörde att nån var ute i köket och pysslade så jag kikade in och där stod Sara och lagade frukost. Så jag satte igång med min frukost jag med. Det vart havregrynsgröt med rivet äpple och kanel samt en skiva grovt speltbrød från baker hansen med lättost på. MUMMS! Jag och Sara konstaterade att André inte kommit hem än, jobbar han över tro? Antagligen... Antar att han komemr instapplandes om ca 30 minuter.

Idag är det kallt här i Oslo, våran termometer, som jag inte har nån aning om den går rätt, står på 8 minus. 8 minus låter inte så kallt men det är en hel annan kyla här än hemma i Norrland. Solen är dock framme och pga kylan så är det alldeles klart. Riktigt fint väder!

Idag är jag då ledig från jobbet och hade tänkt träna. Självklart så har jag fått ont i halsen så det sket sig totalt... Så jag ska ta och bädda ner mig i sängen igen och endera läsa eller kika på Desperate housewives.

Just det ja, vecka 8 så har jag blivit bjuden till Forshaga av Lina. Det ska bli skitkul att komma ifrån Oslo en sväng och svänga sina lurviga i karlstad igen. Me like! Åsså ska jag självklart (!!!) träffa underbara Ela då! =)
Gaaah, jag längtar! =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det låter väldigt kul att få åka till Karlstad och träffa gammla goa vänner. Det blir säkert en lyckad träff och fest.

2009-02-03 @ 10:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0