Back in Oslo!

Nu sitter man i sin säng på Osterhaus igen!

Helgen har varit galen, mysig, kul och otroligt välbehövd. Tänk vad mycket det kan göra att få åka och göra nått helt annat en helg! Nu är jag redo för ett gäng helger på Osterhaus igen! =)

Ord är överflödiga, bilder säger allt, döm själva! =)

Kväll nummer 1, spelkväll:

   
Fredrik               André och jag               André

Dag nummer 2, thaibuffé (MUMMS!!!!!)

   
Lina               Fredrik och Lina               André

Dag nummer 2, partey!!


Värdarna, Lina och Fredrik!

     
Lina                    Hanna                    Jag

 
André                    Fredrik


Galna kusiner?!

Special edition:

Lijna and Maddie goes crazy dancin'!!

   

 


"Vilse i skogen" kallar vi denna... =) Hehe!

Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder.... =) Ni har sett att vi hade skoj i vart fall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En av de roligare helgerna på länge:D

2009-02-22 @ 22:35:01
Postat av: Lina

sjukemansdanserna e ju bäst! Tack för en sjukt kul å trevlig helg till er båda två! kraaaam

2009-02-22 @ 23:23:48
URL: http://lijna.blogg.se/
Postat av: Mamma

Verkar vara en härlig stämmning i Göteborg,det är skönt att åka ifrån och kunna släppa loss, vilket ni kusiner kan. Puss

2009-02-23 @ 09:53:40
URL: http://Från Mamma
Postat av: Sara

Vad fin du är gumman!

Puss!

2009-02-23 @ 20:57:15
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0