Beautiful disaster?

Hamnade här i sängen med musiken skrålades ur högtalarna ändå...

Dagen började väldigt bra, Vaknade när andré kom hem klockan 8 och var pigg. Strax efteråt kom Sara in och hade heller inga planer på att gå och lägga sig igen. Så vi åt en varsin kiwi, drog emd oss david och tog en skön långpromenad. Det var inte så farligt många minusgrader och solen sken så vi var ute ungefär en timme. Tog oss en kaffe på Deli de Luca och gick sedan hem och åt ordentlig frukost. Promenaden fick mig på väldigt bra humör. Jag fick ett godishjärta av Sara, tack vännen! ♥

När jag fick ett sms av min chef som undrade om jag kunde jobba från 13-14 så skrev jag att det gick fint. Egentligen hade vi tänkt äta middag hemma i kollektivet och sedan gå på bio men jag kände att jag kunde jobba och tjäna lite (mer) pengar istället. Vi stänger juh klockan 6 på lördagar så det var inga många timmar heller och jag skulle hinna hem till bion.

Kom hem och käkade lite kycklingsallad samt kollade på en bit av filmen Patrik 1,5. Ska ta och kika på hela nån dag för den verkade bra! Bion som Sara, jag och David var på hette Yes man och det var Jim Carreys nya. Jag skrattade mycket och tyckte den var bra medans Sara tyckte den var lite för mycket. Jag gick ut från biosalongen med ett stort leende på läpparna i alla fall. =D

Jag har kommit på att jag faktiskt tycker om alla hjärtans dag. Jag gillar absolut inte det komersiella jippot som det är och jag minns att jag hatade hur det var i skolan. Man skulle köpa rosor till varandra och skicka lappa mm. Jag hade i alla fall turen att ha vänner som förstog hur viktiga de där lapparna var och att man kunde sända till sina vänner. Jag tycker inte att dagen ska handla om kärlek till en pojkvän utan kärlek till alla sina hjärtan. Även fats jag inte har kille just nu så har jag massvis med underbara hjärtan omkring mig. Min mamma och pappa och alla mina vänner är minst lika viktiga, och kommer alltid att betyda mycket, även när jag har ett förhållande. På tal om förhållande så får väldigt gärna någon kjekk gutt dyka upp akkurat nå! =P

Såg nån på bussen idag som jag kikat lite på och jag hörde att han berättade att han skulle på bio ikväll. Jag småskämtade lite med Sara och David när vi var på väg till bion att jag kanske skulle hamna bredvid honom i biomörkret. Jag vart dock bryskt uppväckt ur mina dagdrömmar då Sara kommenterade att han antagligen skulle på bio MED någon eftersom det är alla hjärtans dag. Humn... Tur att det var en rolig film annars hade det kanske blivit lite depp...

Egentligen borde jag väl vara ute på byen och skaka rumpa nånstans nu eftersom det är singlarnas utekväll ikväll emn eftersom jag ska festa 2 helgen i rad efter denna så vill jag ta dte lugnt. får väl skylla mig själv att jag inte har nån kärste när jag tänker på det här sättet. Äh, orka!



Oh and I don't know
I don't know what he's after
But he's so beautiful
Such a beautiful disaster
And if I could hold on
Through the tears and the laughter
Would it be beautiful
Or just a beautiful disaster


Kommentarer
Postat av: Mamma



Tusentals med kramar skickar vi till Osterhaus 5 på alla hjärtans dag, har även skickat dej ett kort på mejlen, pappa och morfar skickar också kramar till dej.

2009-02-15 @ 14:57:48
URL: http://Från Mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0