Choklad!

Min "nya" (snartare ständigare?) nyttigare livsstil går inte så bra den här veckan...

Dåligt med träning och idag så följde det med en sån här i min korg när jag var på affären:

 

Jaja, mörk choklad är nyttigare än ljus och på så sätt är jag väl duktig antar jag. Men jag kan juh inte bara äta en bit. Åt 2 rutor på jobbet och nu så har jag spenderat kvällen med att trycka i mig resten. Jag skulle lätt kunna äta en hel till! Tur att jag bara köpte en... Jag är kass på att ha godsaker hemma, finns det så äter jag. Jag avundas min mamma som kan ha hur mycket som helst hemma av choklad, godis, kaffebröd, kex, ostar mm.mm.

Nu har jag alltså överskridit mina dagliga kalorier med i alla fall 570 stycken...
Dumt... Tur att det var sjukt gott! =P


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja ibland måste man bara få äta sånt där :)

Mörk choklad är ju underbart gott!

2009-02-12 @ 21:04:31
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0