Drömmar!

De senaste veckorna har jag kommit ihåg mina drömmar ovanligt mycket och väl...

 Igår drömde jag att jag var Super Mario och sprang runt och blev jagad av någon. Vad sjutton kan det betyda?



Inatt drömde jag att jag var au pair igen. Nini vet jag inte vart hon var med Kristian skulle åka till Thailand och dagen efter skulle jag följa efter och ta med mig familjens två söner. Jag visste inte vad jag skulle packa, hur jag skulle få flygbiljetten mm.mm. Det kändes inte alls bra så jag gick till Else Magni, min förra arbetskollega och började gråta. Tydligen så jobbade jag också för vi pratade om att jag måsta ta ledigt från jobbet, sedan visste hon att Kristian skulle vara i Thailand  i 2-4 veckor.

I förra veckan drömde jag att jag var hemma i Ljusdal och skulle flytta till Norge. Min kompis Kattis skulle följa med mig och min mamma skulle skjutsa oss. Jag ringde Kattis och sa att jag skulle vara hos henne om 20 minuter men när jag hoppat in i bilen med mamma och vi skulle åka kom jag på att jag glömt nått. Jag sprang in och min pappa blev jättearg på mig. Han skällde och skällde. Det konstiga var att jag vart inte ledsen eller arg och när jag vaknade var jag inte på dåligt humör. Annars brukar man juh må dåligt om man drömt nått dåligt.

Nått ännu konstigare var när jag ringde min mamma och berättade det. För hon hade samma natt drömt att hon fick en utskällning av sin mamma. Knasigt! Tilläggas kan juh också att min pappa ALDRIG skäller på mig, han är aldrig arg. Jag har sett han arg typ en gång å det var när några idioter hade snott nån hyrbil på macken för över 10 år sedan. Minns inte riktigt hur det var men jag minns att han var arg.

Konstigt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Drömmen om resan är lite konstig,det är ganska precic ett år sedan du var med familjen Nergård till Bahamas.

2009-02-23 @ 09:41:28
URL: http://Från Mamma
Postat av: Nette

Här har du en länk till en drömtydningssida så du kan kolla vad drömmarna betyder http://hem.passagen.se/aengel/

Jag har varit ut på den o kollat några gånger o oftast betyder drömmarna nåt helt annat än vad man kan tro.

2009-02-23 @ 14:53:48
URL: http://nettevw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0