Irriterande!!

Imorgon ska elräkningen betalas men som det ser ut nu så kommer den bli försenad...

Det fattas pengar på mitt "räkningskonto" så imorse satte jag mig för att ta reda på varför. Då startar inte min dator, den är helt svart. Startreparation och systemåterställning fixade så att den vart sig själv igen men det tog en halvtimme så jag hann inte. Hade juh jobb att passa.

Nu när jag kommit hem från jobb så fungerar inte swedbank.no istället.. SUCK OCH STÖN! Jag hatar när tekniken går emot mig...


Kommentarer
Postat av: Emma

Teknik trubbel är faktiskt bland det mest irriterande som finns... som när man har lagt in sjuttielva räkningar och när man ska klicka iväg dem bryts hela uppkopplingen, det inlagda försvinner och man får börja om från början...

2009-02-10 @ 10:22:38
URL: http://tussilagoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0