Leilighet!

Ja, idag då så var jag och pratade med Stein, våran hyresvärd.

Jag förklarade varför vi måste säga upp läghenheten och sa att om nån 2a eller 3a blir ledig är vi intresserade. Han sa att jag inte var den värsta hyresgäst han haft. Hehe! Skämtgubbe det där! Sen frågade han om dte var jag som hade kontraktet och jag svarade att det hade jag. Så bra, sa han då, jag litar inte på gutta! HAHA! Alltså han litar inte på killarna som jag bor med. Jag diggar den där gubben! =)

Nu senaste halvtimmen har jag lagat och kikat på lediga lägenheter och hittat en hel del. Jag vill flytta nu! =P Ska faktiskt bli skönt med nått nytt med VARMVATTEN! Haha! =)



Fick nyss reda på att idag fick mina syskonbarn en lillebror, grattis till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0