Onsdag morgon!

Snart har redan halva veckan gått!

Igår vart det inget bloggande, jobbade till 16 sedan fastnade jag boken som jag håller på och läser, Flyga drake. Idag tänkte jag vara duktig och gå och träna så jag ställde min klocka på 10 i 7 imorse men när alarmet ringde så slog jag av det och somnade om. Alltså, ingen träning idag! ;P

Jobbar 12-20:15 ikväll och det känns helt okej eftersom jag jobbar kortdag både torsdag och fredag, slutar 16 båda dagarna. Skönt! Sedan är jag ledig på lördag. Jag sa till min chef att om det blir mycket på lördag så kan hon ringa till mig eftersom de bara är 2 stycken där.

Idag kommer Sussi (!!!) och hennes vänninna hit och ska stanna tills på fredag. De ska kanske flytta in här när Sara och David flyttar härifrån. Det jobbiga är att de måste kunna betala ut deras deposition plus hyran och det är ganska mycket pengar. Hoppas det löser sig för det hade varit så bra.

Internet måste vi fixa också, förhoppningsvis går det att föra över på mig från Sara. Just nu står det på Sara och när hon flyttar hem vill hon inte stå på nått här i Norge. Så om det inte går att jag tar över så måste vi säga upp det i förtid, det kostar ca 1000 kronor sedan fixa ett nytt med startavgift och grejer. Så irriterande! Vi skulle skriva det på mig från början men jag fanns inte i systemet, asknepigt. Twist of faith?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0