Streetdance is the shit!

Ursäkta uttrycket men SÅ JÄVLA KUL!!

Har precis kommit hem från Elixia på Carl Berner, jag och Emma dansade streetdance. Var lite nervös i början eftersom jag aldrig gått på det passet förr men jag har juh endel dans i kroppen ändå så hoppades på det bästa. Bara för man inte hänger med på allt skämmer man väl inte ut sig... Eller? Killen som ledde passet hette Tobias och var svensk. Asskön kille, glad och peppande å rätt snygg. ; ) Vi körde igång och det var inte alls speciellt svårt, jag hängde med och behövde inte fundera på om jag var bortgjord eller inte. Men det bästa med passet var att det var så sjukt kul! Svetten rann, Emma höll på att svimma på slutet, men vi hade skitroligt ändå! Jag älskar att träna dans, man blir på så sjukt bra humör. Jag sörjer redan att jag inte kommer kunna vara med nästa söndag... =( =(


Andrea Parker, brittisk breakdansare.



Ikväll är kollektivet bjudna hem till en jobbarkompis till Sara som bor på samma gata som oss. Vi ska käka tacos och ha det bra. Nu ska jag strax gå och steka köttfärsen till mig och Olle, lika bra att ha den klar så är det bara att dra sen när klockan börjar närma sig halv 8.

Får se om det blir ett till blogginlägg senare eller om det får vänta tills imorgon. Ha en bra söndagskväll allihopa!!

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0