Tacokvällen!

I söndags var vi på tacokväll!



Jag, Sara, David och Olle tog med oss våran köttfärs, sallad plus 2 spel och gick några hus bort. Vi blev insläppta i en varm och städad trappuppgång där det till och med fanns en hiss. Hur kan standarden vara så olika i samma område?! Helt galet!! Väl där så var det 5 till som också skulle äta, vi hälsade och slog oss sedan ner vid bordet eftersom alla var skrubbsultna. Maten var gooood, jag älskar tacos. Det slutade med att jag och Sara, mest jag måste jag erkänna, åt upp alla nachoschipsen, oooops....

Efter maten kikade vi på lite bilder, fanns en på Sara när hon var målad som en tiger på jobbet sitt. Grrr!

Sedan vart det dags för spel, det var mysigt. Många skratt blev det. Efter allt skrattande vart Sara sugen på skräckfilm så vi gick till 7eleven och hyrde en. På väg dig så lyckades jag halka. Så precis när mitt knä läkt fårn min förra halkning har jag fått ett nytt skrapsår. SUCK! Sa till och med till Emma efter streetdancen att det var så skönt att kuna strecha ordentligt igen. Det varade juh länge... =P

Filmen var helt okej men inte så himla läskig. Massvis med b-kändisar från en massa såpor var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0