Trøkdag!!!!!!!!

Jeg kjeder meg!!!!!!

Jag har skittråkigt, herreguuuuuuud vad tiden går sakta. Klockan ær bara 18:40 men det kænns som jag jobbat i en eviget. 11-timmars passen i julast gick fortare...

Idag har jag flyttat en reol, rivit ner en reol, flyttat ett gæng kastrullsætt och inget mer.

Nu vill jag att klockan ska bli 8 så jag får åka hem!!



Fick ett mess av André idag...

"Vi har en spräckt ruta =) ganska kallt haha"

Jag svarade:
Va??

André:
"Stein paja de haha men var bara ett inne fönster som tur var. Så de vart inge kallt. Hihi"

Tydligen har våran hyresværd pajjat ett innerfønster åt oss, jag hoppas verkligen inte att det ær i vårat rum.... Tur att det var Stein också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0