Uppsägning

Idag när jag vaknade var jag inte alls på bra humör...

Antar att det beror på att jag idag ska säga upp våran lägenhet, jag vill juh egentligen inte det. Har väl inget emot att flytta till en ny fräsch lägenhet i Juni men det är så mycket extrajobb. Hade varit lättast om vi lyckats få in 2 nya hit. Det är inte försent än, absolut inte, men jag tvivlar på att vi lyckas locka hit nån. De flesta från Ljusdal är så sjukt tråkiga och hemmakära, undrar hur många gånger jag hört "Jag vill också flytta till Oslo!" men sen när det finns möjlighet så blir alla livrädda. Hoppet står väl vid om Olle lyckas få hit 2 kompisar från Västerås.
En till sak som gör det hela mycket jobbigt är att depositionen ligger på 10 000 kronor per skalle. Eftersom att Sara och David ska ha ut sina pengar när de flyttar hem måste de pengarna kunna betalas in direkt när de nya flyttar in. Det är en hel del pengar!! 

Fast sparar man 3333 kronor i månaden så är man där! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0