Jobb, jobb och jobb

Ny vecka, nya tag...



Idag på jobbet fick jag lära mig nått nytt, nämligen måndag och torsdagsrutinerna. Varje måndag och torsdag skickas vecko/halv-veckorapporter iväg till huvudkontoret. Den här veckan är min chef borta vilket betyder att jag ska göra det. Kul när hon anförtror mig sånna här saker, hon var inte ens orolig. Sen berömde hon oss (personalen) för att vi är så duktiga på att lösa problem. Förut om min chef var ledig så ringde nästan alltid någon till henne för att fråga nått och nu ringer aldrig nån. Alltid kul med en nöjd chef! =)

Idag fanns det nada att göra på pytt og panne, jag tog tillfället i akt och skrev en ny telefonlista eftersom den gamla som låg där var en ful post it lapp med nummer till människor som inte ens jobbar hos oss. Flashade lite extra å skrev ut den nya från datorn. Sen har jag möblerat om lite i butikken och försökt få det att se ut som vi har några varor. Nästan allt är utsålt och vi får inga nya varor förrns tidigast nästa vecka. Vi håller nämligen på att byta leverantörer och avtalen mellan dem är inte klara än. Så även om vi skulle få någonting så får vi inte ta emot det, helt sjukt.

Jag skulle egentligen ha jobbat till klockan 18, men Else Magni och Siri skickade hem mig en timme tidigare. Fanns som sagt ingenting att göra och då är det extremt onödigt att vara 3 stycken! Jag ska jobba 2 timmar extra på torsdag så jag förlorar ändå inga timmar.

Om ett tag ska jag och Emma ta oss en långpromenad å snacka en massa, det behöver vi. Får se om jag återkommer nått mer under kvällen. Man vet aldrig! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0