Jobb!!

Blogga på jobbet?!

Det ær væl inget jag føredrar och inget jag brukar gøra men idag ær det vældigt stilla hær på pytt og panne så det hær ær ett sætt att slå ihjæl lite tid på... Tangentbordet ær kasst så om det fattas nån bokstav får ni ha øverseende med det.

Idag jobbar jag 10-18 och idag ær det inte lika mycket personal plus att det ær fredag vilket betyder fler kunder så jag hoppas den hær dagen går fortare æn de senaste dagarna gjort... Igår mellan 15-16 så var vi 4 (!!!) stycken som jobbade och det fanns absolut ingenting att gøra. Vældigt dyr arbetskraft måste jag sæga... =P

I helgen så ær jag ledig men har inga direkta planer førutom att jag ska laga hamburgare, Emma frestade mig... ; ) Jag ær bjuden på fest på lørdag men kænner mig inte helt frisk æn så jag droppar det. Festen ær hos Carro och Martin ute i Lindeberg och de tænkte gå ut i Lillestrøm vilket betyder att jag inte ær hemma førrns ca halv 4. Orkar inte med en sån helkvæll imorgon... Tar och leker hælsosam och trænar istællet tror jag... =)

Nu ska jag misskøta mitt jobb ænnu mer, tænker læsa lite bloggar..

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehehe,, alltid trevligt att inspirera någon ;)

2009-01-17 @ 16:27:50
URL: http://tussilagoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0