Köttbullar!

Nu sitter jag och käkar dagens middag, köttbullar och pasta!



Det var riktigt längesen jag åt köttbullar, på IKEA senast tror jag.. =P Underskattad maträtt...

Idag gick jag hem 2 timmar tidigare från jobbet. Jag och Else MAgni öppnade klcokan 10 och klockan 12 kom Steffen. Idag hade vi precis lika lita att göra som igår. Jag hade så tråkigt så jag till och med sopade hela butikken, hittade en hel del under alla hyllor kan jag lova.. När klockan var halv 3 så sa Steffen att det var okej att jag gick klockan 3, det var skönt! =)

Kom hem till en nystädad lägenhet och André. Vi satte oss och spelade lite kort, jag vann... Hehe! =)

Ikväll ska jag äntligen ta mig iväg och träna. Har inte träna på hur länge som hellst. Känner mig inte helt kry men prövar ändå. Jag och Emma ska gå på hiphop, kul som fasen men shit vad svettig man blir. Jag ser fram emot träningsvärken i övermorgon! =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Dans är så himla roligt att träna, för det är så jäkla kul, så det känns ju liksom inte osm om man tränar på riktigt..

2009-01-15 @ 09:50:59
URL: http://tussilagoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0