MYS!!!!

Idag har varit en riktigt bra dag!

Den började kanske inte på bästa sätt eftersom jag vaknade utav att jag drömde att mitt alarm ringde, kollade på klcokan och den var 07:56, 4 minuter före min mobil brukar väcka mig. Lite läskigt, helt otroligt vad kroppen är smart egentligen. Somnade om men vaknade 10 minuter senare, ni vet då min snooze brukar ringa.. =P
Bara några minuter senare kom André hem från jobbet, han la sig på en gång,

Vaknade "på riktigt" halv 12, klev upp, åt frukost och jag och Sara bestämde oss för att träna på eftermiddagen men först måsta vi till vinmonopolet och amtbutiken. Vi gjorde oss iordning och tog oss en tripp till OsloCity där vi handlade vin och mat. Åkte hem, åt lite flingor och sedan stack vi till Elixia på Rignes Park där vi tränade Girya. Det är en Rysk träningsform där man använder sig av kettlebells. Explosiv styrketräning! Det var askul, första gången jag gick på det. Jag kommer att ha grym träningsvärk imorgon!!



När vi kom hem lagade vi asgod mat, jag tänkte lägga in receptet senare...

Nu ska vi kika på den andra filmen för ikväll, nån hajfilm.. Hua! =//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0