Träningsvärk!

Okej, nu börjar det kännas på riktigt i min kropp!

Kännde redan imorse i axlar och skuldror efter Giryan men nu, OMG! Ryggen, rumpan, banen, ja det värker lite här och var i min kropp. Antar att jag knappt kommer kunna röra mig imorgon då även spinningtimmen jag var på idag börjar kännas.

Jag och Sara var som sagt på 55 minuters spinning och jag var inställd på att dö innan passet. Till min stora förvåning gick det oväntat lätt. Inte för att det var lätt, herre gud det droppade juh svett från en, men det var skönt. Ett riktigt bra pass och jag lyckades, för en gångs skull, ta ut mig alldeles lagom genom hela passet. Annars brukar jag ha svårt för det, endera går jag ut för hårt i starten så jag är helt slut efter en kvart eller så är jag alldeles för försiktig och märker när passet är slut att jag visst hade orkat lite till. Det var faktiskt kul att jag lyckades idag!

När jag kom hem så lagade jag mina efterlängtade hamburgare. Jag hade inget hamburgerbröd så jag tog 2 skivor med grovt speltbrød (grovt dinkelbröd på svenska) som botten och la hamburgarna på. Det vart riktigt gott, det ska jag äta till lunch imorgon med. Jag längtar redan! =)

Nu ska jag ta och läsa ut min bok som jag hållit på med i 170 år känns det som. Jag har aldrig riktigt tid eller ro att läsa här, jag vet att det kommer bli bättre i sommar. Är en riktig bokmal på somrarna, ni vet när man ligger på stranden och solar och läser. Shit vad jag längtar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0