bloggtorka.no

Jag har verkligen ingen lust att blogga om dagarna nu...

Ska försöka skärpa mig, jag vet att ibland tröttnar j i nån vecka för att sen återkomma med ny kraft till att uppdatera mitt liv... =P Höhö!

Nu har jag precis ätit frukost och om en timme ska jag väg på spinning. Min chef gav mig "sovmorgon" idag så jag börjar inte förrns klockan 3. Det är väldigt lugnt på jobbet nu i semestertiderna. Igår hade vi i alla fall en del varor att plocka upp men idag är nog bara städning som står på scemat. man behöver inte vara 3 pers för att moppa om man säger så... =P

Vi får se om jag "orkar" skriva mer efter spinningen, jag kanske är helt död. Har juh inte tränat på 2 veckor.. =//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0