Dagen efter!

We are alive!!


(Kusinmin såklart!)

Fast vi är lite sega idag...
Gårdagen var riktigt kul tills vi skulle gå hem och det SPÖREGNADE!! Smart som man är så hade jag tagit med mig ett paraply men det var lite svårt att få plats med mig, Bo och André under det.. =P Olle hade vi tappat bort för länge sedan. Vi lyckades hitta en taxikö som vi ställde oss i och så småningom hamnade vi i en taxi. Med oss var nån okänd tjej som vi inte riktigt vet hur hon hamnade i våran bil. Hon hoppade av på vägen och sedan tog vi oss hem till kära Torshov. Bo fick sova på soffan, vi tyckt inte han skulle behöva gå hem i regnat, vi är snälla vi! =) Hemma i sin egen säng låg Olle och sov.. Jaha, där var han ja!

Imorse vaknade jag halv 11, klev upp och började städa i köket. Det såg ut som det hade varit minst 10 pers på fest igår och inte bara 4. Det var en massa glas! Bo kom och hjälpte mig och sedan slängde jag ihop en sconesdeg. Vi väckte Olle och André åsså åt vi lite frukost. Det var gott! =)

Nu är det lite slapp som gäller! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0