Frulle igen!

Det var väl ett jäkla tjat om mina fukostar, men jag älskar juh dem!! =P



Idag är det lördag, jag ska jobba och det regnar ute. Jag tyckte helt enkelt att jag förtjänade en ordentlig jäkla lyxfrulle! =) Blåbärsgröt med blåbärskesella och rostade solrosfrön (GOTT!), fruktsallad med blåbärskesella, mackor med salami och gurka samt en stor kopp med grönt apelsinthé!

Mmmmmmm!! =)

Jobbar då som sagt idag, från klockan 9 -16. Jag har en del att göra så dagen kommer att gå fort. Jag håller på och fixar en hylla med massor av plastblommor, vaser och porslinssaker. Den kommer defenitivt bli fädig idag så vem vet, jag kanske slänger in en bild av mitt verk här på bloggen. Den har tagit förfärdligt lång tid att göra, jag har lixom gått på nån slags lågväxel när det gäller jobbet de senaste dagarna. Så är det bara ibland.  Hoppas bara att jag lyckas växla upp till veckan då chefen mmer tillbaka efter sin semester.... =)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Shit vilken premium-frulle! Saknar dig sötis. Puss från kusin

2009-07-26 @ 11:53:50
Postat av: Madde

Mummsig frulle!! AJ LØØØV!! =) Saknar dig med, kom och hælsa på mig nån helg snart! =)

Puss

2009-07-27 @ 13:29:47
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0