Hälsosamma jag!

Då var man nytränad, nyduschad och nyäten (mätt?)! =)

Tog min röda fara (cykeln) och for i väg till gymmet tidigare idag, fast inställd på att gå på Xycling. På väg till gymmet fick jag den brillianta idén att jag senare under dagen skulle provcykla till mitt jobb för att se vilken väg jag ska åka samt hur lång tid det tar. Det är juh lite roligt att jag inte känner mig själv bättre, alla som tror att jag verkligen kommer göra det kan räcka upp en hand... ... ...  ... ... Ingen hand, nej, jag förstsår er! Väl på gymmet gav jag mina stackars små ben en ordentlig genomkörare. I närmare en timme blev de utsatta för både trappmaskin, benmaskiner, lösa vikter och löpbandet. Imorgon kommer jag ha träningsvärk folkens! =S

På väg hem från Elixia så kom jag på att jag skulle ha handlat lite mat. Jag passade på att stanna vid en "turkshop" och lassade ihop en hel korg med grönsaker och frukt. 2 påsar blev det för bara105 kronor. Häromdagen berättade jag juh om när jag handlade i en "vanlig" mataffär och inte ens en full påse blev närmare 300 kronor. Visserlign shoppade jag juh kesam för 80 kronor då men ändå!! Galet att det är sån skillnad, och oftast är det bättre kvalité på varorna hos "turkshopparna". Sånt gillar vi, billigt är bra, gratis slår allt!


Några av de varorna jag shoppade...

Bara för att jag har tråkigt tänker jag skriva upp allt jag handlade... =)

För 105 kronor fick jag:
4 tomater
1 broccolihuvud
1 kålhuvud
1 avocado
1 vitlök
2 äpplen
2 kiwi
1 stor påse med bladspenat
2 paprikor
1 stor purjolök
1 gurka
1 liter jordgubbar
och sen var det kanske inte nå mer.... =P

Kommentarer
Postat av: adina

tack så mkt, tack detsamma!

2009-07-22 @ 16:33:20
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Har du haft en bra dag idag?:)

2009-07-22 @ 23:09:53
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0