Lite regn!

Eller det har regnat ganska mycket under natten/morgonen här i Oslo!

Drog in ett djupt andetag när jag vaknade imorse och luften var så sval och ren, underbart! Låg och läste igår och det var så varmt så jag svettades fast jag bara låg i sängen. Så jag gick in i köket och hämtade min nyinköpta fläkt och satte på den. Det var så otroligt skönt med den, rummet vart svalt och skönt.

Nu så har jag precis ätit lite frukost och mamma och pappa håller på att packa ihop sina grejer. Det är perfekt väder för dem at åka hem idag. Bra körväder och säkert väldigt lugnt på vägarna hem mot Hälsingland.

Så idag ska jag väl lyckas uppdatera er om vad jag haft för mig på´min 2 veckor långa semester! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0