Paella!

Nu på kvällskvisten så har jag suttit och kikat runt på lite olika recept...



Å när jag såg ett recept på paella så var jag så galet sugen på det. Så jag har bestämt att jag ska laga de till middag imorgon. Jag längtar!!! =) =) =)

Idag på jobbet så har det varit så förfärdligt stilla. De sista 20 minuterns höll jag på att avlida. När det är så lugnt som det varit idag så blir jag trött också. Har gått och gäspat i princip hela dagen. Jag hoppas det blir finare väder imorgon så kanske några fler kunder vågar sig ut och shoppa! =)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

fatta vilken grym konsert det lär har varit!

2009-07-14 @ 12:28:56
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0