Planer!

Flytta på er, jag ska fram!



Tänkte att jag ska informera er lite om vad jag har för planer det kommande året...

Självklart är det en STOR risk att jag stannar kvar här i Oslo eftersom jag trivs väldigt bra här. Men jag vill juh se lite mer av världen än bara halva norden.. =P


Om allt går som jag vill så kommer lägenheten på Torshov att vara min bostad fram till december-januari nångång. Det betyder att jag har ca 6 månader kvar här i Oslo.

Efter det har jag VÄLDIG lust att ta en resa på ca 2-3 månader i världen. Mitt problem där är att jag vill ha nån som ressällskap och det har inte helt löst sig i skrivande stund. Men jag jobbar på det! Intresserade får väldigt gärna höra av sig!! Jag är snäll och bits bara ibland (å inte speciellt hårt...) =) =)


I maj-juni nångång nästa år är det tänkt att jag och min vän Lina ska ta oss en tågluff i Europa. Några veckor på järnbanorna, så långe vi känner för...


OM min kassa tillåter har jag även lust att dra på en roadtrip i Sverige på sensommaren. Även här skulle det vara trevligt med lite sällskap (och körhjälp). Alla ni som bor runtom i Sverige kan juh vänta er att jag kommer och hälsar på då och crashar på era soffor! =)


Sen måste jag väl ta tag i mitt liv och kanske plugga eller gifta mig! =P Haha! För tredje gången i detta inlägg behövs någon frivillig... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0