Dag 7 - CHECK!!!!!!!

KLAAAAAAR! =)



Översikt:
Frukost: Soppa och en kiwi
Mellis: Persika
Lunch: Soppa, sallad och biff
Mellis: Äpple
Middag: Soppa, sallad, bönor och mjölk
Senare: Vattenmelon, jordgubbar
+ett lakritssnöre (midsommaryävling), vin och cider ;P
Träning: Dans runt midsommarstången!! (Haha!)

Nu var jag så dum (törstig) att jag drack en hel del vatten innan jag kom på att jag skulle väga mig. Men jag har gått ner mellan 3,5 - 4 kilo på den här veckan och det känns faktiskt. Magen har tappat i alla fall en ring... ; )

Kommentarer
Postat av: coccoline

åh jäklar, gick du ner så mycke på en vecka?!?! Hppas du hade kul igår=)

2009-06-21 @ 12:58:51
URL: http://coccoline.blogg.se/
Postat av: Lina

Oj, det var ju mycket :D Vad kul! Undra om du kommer hålla den vikten nu när du börjar äta som vanligt, hoppas du skriver om det också =)

2009-06-21 @ 19:25:29
URL: http://mybutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0