Deposition!

Om en kvart öppnar DnB, då ska jag försöka mig på att sätta in våran deposition!

Jag har juh inga direkt bra erfaringar när dte gäller vare sig att sätta in eller hämta ut depositioner. Det har aldrig fungerat speciellt bra så jag har väl inga större förhoppningar den här gången heller... =P Förstår inte helt hur jag ska kunna öppna ett depositionskonto utan våran hyresvärd Christian. Tydligen ska det gå bara jag har med mig hyreskontraktet men jag tvivlar starkt. Som tur är så ligger banken 1 minut härifrån så jag slipper i alla fall hålla på å åka runt en massa som jag måsta förut när jag skulle hämta ut depositionen från Osterhaus.

Wish me luck!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0