Flinka jag!

Idag har jag verkligen fått uträtta mycket!

Vaknade klockan 7:56, jag kan verkligen inte sova länge längre... Men det gör mig verkligen ingenting, jag tycker det är så skönt att ha hela dagen på mig. Olle hade redan dragit iväg på jobb så jag var helt ensam i lägenheten. Drog på mig ett par mjukisbyxor, ett linne och min löparjacka åsså gick jag på en 50 minuters morgonpromenad. Kom hem, åt frukost och sedan började jag med min soppa som ni kan läsa om i inlägget nedanför. Medan soppan stod på spisen plockade jag undan lite saker och dammsög. Tog sedan med en ikeakasse med mörk tvätt och en med ljus tvätt och gick ner i tvättstugan. Träffade en trevlig granne där som jag stog och snackade med ett tag. Han badde tydligen ovanför oss, riktigt trevlig fyr!

Gick upp igen och dammtorkade samt torkade golven så nu är lägenheten tiptopp! Åt soppan min till lunch och gick sedan å hämtade tvätten och hängde upp den.



Så nu är lägenheten städad, tvätten är på torkning och jag sitter och väntar på Emma.

Det bästa med allt är att klockan inte ens är 2! Yey! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0