Glad!

Jag är på sjukt bra humör idag!



Morgonen startade med en sovmorgon. Jag kännde att jag behövde en extra timmes sömn och det var nog bara bra. Morgonpromenaden blev alltså inte av imorse men jag ska ändå träna ikväll så det gör inte så mycket. Klev upp och åt en god frukost bestående av yoghurt, müsli och mina kvarvarande kesoplättar, idag blev det med rømme, kiwi och kanel på. Å självklart en stor kopp grönt thé. Jag bar älskar Indiskas "green mango", supergott verkligen!!

Tog sedan min nya bok med mig som sällskap å bussen. Shit vad fort bussresan gick! Jag funderade en sväng på om jag skulle åka hem och tillbaka igen så jag fick läsa mer. Jag antar att mina kollegor inte skulle bli så glada på mig om jag öppnade en timme försent så jag avfärdade idéen.. =P

Nu står jag på jobbet och längtar till min goda lunch. Jag har med mig laxsallad idag, så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0