Inflyttningsfest!!

Igår hade jag, André och Olle våran efterlängtade inflyttningsfest!

Eftersom det också var Sveriges nationaldag så hade vi Sverigetema, kläder, accesoarer, bakverk och utsmyckningar gick i väldigt mycket gulblått! Hehe! =) Tyvärr var det många som inte kunde komma pga. att de var utomlands, på hyttetur osv. Men vi lyckades tillslut få ihop några gäster i alla fall! =) =)


Dagen till ära hade jag bakat Sverigemuffins! =)

Till en början var det vi 3 som bor här plus Bo som satt här och pimplade drinkar och öl!


Killarna i Sverigefärger! =)


Dagen till ära hade André Sverige-linser!


Olle startade vattenpipan!


Bo såg förnöjd ut!


André provade våran fina hatt! Hehe!


En kusinmin fick vi till å!

Det vart en del vattenpipsrökande. Tog en jäkla tid innan vi fick igång dne ordentligt men tillslut så funkade det. Olle hade tobak med äppelsmak, gott!


André smuttar äppelrök!


Jag posar lite! =P


Olle!

Efter ett tag så kom Frida, Øivind och Morten, en stund senare trillade även Carro in och så småningom JOssan och några kompisar till henne.


Jag och Carro!


Vattenpipan kom fram igen!


Frida, Bo, Morten, Øivind och jag!

Kvällen avslutades med singstar och guitar hero men de bilderna finns inte på min kamera!
Kvällen vart riktigt kul och avslutades strax före klockan 4.


Kommentarer
Postat av: Patricia

söta cupcakes!



coola sverige linser hehe

2009-06-07 @ 21:06:00
URL: http://fuckmeheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0