Midsommar!

Här kommer den försenade midsommarbloggningen!



Det började med att jag, Øivind och Morten tog tåget till Lindeberg där festen hölls. Vi var väl sist dit, några hade startat redan klockan 13:00 då de åt midsommarlunch med sill å grejer. Jag jobbade juh så det hann jag inte med...


Det vart såklart dans runt den fina midsommarstången!


Det var även "äta snöret fortast"- och "mariekex och vissla"tävlingar!  


Snapsvisor hör till midsommar!!


Den bjuder jag på! ; )


Glada i väntan på tåget in till byen!


Lååång rulltrappa!


Inne på Fridays!


Det var en bra kväll trots att jag ramlade i trappan på Fridays och nu har en bula i huvudet och 2 stora blåmärken på rumpan... Det var det värt! =P

Kommentarer
Postat av: Nette

Haha kommer ihåg att du brukade göra den där grimasen när vi var mindre. Jag försökte också men lyckades aldrig dra in näsborrarna så där=D

2009-06-23 @ 11:57:37
URL: http://nettevw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0