Slitsam dag!

Igår var en slitsam dag, därför inte så mycket bloggning...

Klev upp kvart i 7, astrött var jag. Sov bara 4 timmar lördagnatt och 6 timmar söndagnatt, min kropp är van vid minst 7 sovtimmar varje natt. Masade mig i alla fall upp och tog mig till gymmet. Sprang i ca 10 minuter (om det ens var så länge) och var helt slut. Gick upp till de lösa vikterna och presterade lite halvdant där. Gick ner igen och ställde mig på crosstrainern för att se om det gick bättre men icke. Ställde mig av ren trots på löpbandet och tänkte att jag springer i 10 minuter sen går jag hem. Men då vaknade jag till och det blev 25 minuters intervallträning där. Var någorunda nöjd när jag gick hem.

Duschade. gjorde mig iordning, fixade matlåda och begav ig till jobbet. Jobbade 12-20:15 och sedan hem. Hemm fick jag ont i huvudet men lyckades ordna upp med internet och elen ändå. Gjorde iordning några salamiknäckemackor och hann knappt äta upp dem förrns jag låg i soffan och sov. vaknade runt 10 - halv 11 då Olle kom hem. Flyttade mig då till sängen och hade inga problem med att somna om...

Idag är jag mycket piggare!

Vaknade kvart i 7, snoozzzzzade i 17 minuter sen tog jag en morgonpromenad till Osterhaus för att tömma våran gamla brevlåda. Massa reklam plus ett brev till André var det enda som fanns där. Sega André adressändrade inte förrns i fredags vilket betyder att jag måste behålla nyckeln till torsdag. Det tar nämligen 4 dagar att få posten omdirrigerad...

Vart lite dåigt med tid imorse så jag hann inte bädda sängen men det känndes viktigare att komma till jobbet i tid. Här på pytt og panne är det luuuuuugnt, på hela CC Vest för den delen. Inte ens matbutiken Ultra har något att göra, då är det illa!! =P Nu ska jag göra klar min utställning som jag började med igår.

Kommentarer
Postat av: Coccoline

madde, jag är tillbaka i Norge och ser fram emot nästa fest ni ska ha. för då ska jag me va me!! =)

2009-06-09 @ 12:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0