Bra start!

Vilken bra start på veckan!

Klev upp strax efter 7 imorse, betalade hyran och packade min väska. Åt frukost, packade matlåda och begav mig mot CC Vest. Klockan 9 stog jag på crosstrainern på Elixia, vart den och lite löpband idag, riktigt skönt! Tog mig en 8 minuters solning och sedan vart det bastu och peeling.
Fast jag hann med allt detta så var jag på jobbet 10 över 11, nästan en timme för tidig. Linn kollade konstigt på mig eftersom jag var så tidig. Hon hade föresten färgat håret mörkt, snyggt sörrni!
Gick in på kontoret där min chef Lillian satt. Jag åt lite lunch, snackade med henne och läste min bok. Efter jag ätit var klockan bara halv 12 så då ringde jag mammi en sväng. Efter det var klcokan kvart i så då tyckte jag att det var okej att ställa mig bakom kassan.

Dagen har gått otroligt segt idag, fanns inget att göra och timmarna maaasssaaaade sig fram. Tillslut slog i alla fall klockan 8 och jag och Tora fick gå hem. Nu sitter jag hemma med bara André och mig i lägenheten. De andra tjommarna är och bastar, ha, det har jag juh redan gjort idag! =)

Trött är jag så det blir nog till att krypa ner under täcket och kika på desperate housewives! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0