Fest igår!

Igår vart det alltså fest!

Kom hem från jbbet strax före klockan 17, duschade, gjorde mig iordning, åt lite osv osv. Det vart såklart stressigt på slutet men jag, Olle och André lyckades komma på tåget. Vi hade 2 alkisar framför oss på tåget och en av dem var extremt pratglad.
När vi klev av på Lindeberg så mötte vi upp 3 killar till som också skulle till Carro och Martin. Väl där så var vi 15 stycken och vi hade det riktigt trevligt. 

När vi skulle åke in till byen kom det en busstaxi och hämtade oss och han släppte av oss på Oslo S och jag fattar inte riktigt varför. Men det blev att gå en bit. På nått sätt lyckades vi splittras i 3 grupper på vägen och sen vet jag inte riktigt vad som hände men varken André eller Olle var där jag var. Jag hade Andrés mobil så jag kunde inte ringa han heller. Försökte få tag i honom men det var inte det lättaste. Haha! Började bli kall och hungrig så jag sket helt enkelt i att gå ut och gick till 7eleven och köpte mig en calzone och gick hem istället. Kan juh meddela att jag aldrig avr ensam utan hade vänner omkring mig trots att jag virrade bort André... Hehe! =P

Bilder kommer senare, orkar inte lägga in dem nu....

Drömde inatt att mamma och pappa kom och hämtade mig och vi åkte hem till Ljusdal. Jag har hemlängtan nu kan jag lova! De här 2 veckorna får se till att gå snabbt, fast nu är dte juh bara 1 vecka och 4 dagar tills jag får åka hem! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0