Fisk och ragga!

Idag har jag gjort 2 saker som jag aldrig gjort förr...

Det första är att jag lagade ångkokt fisk till middag, det har jag aldrig gjort förr. Ångkokade även morötter och broccoli samt kokade ris och gjorde en lök/soja sås till. Jag vart faktiskt possitivt överraskad, jag trodde att dte inte skulle smaka nånting men det var faktiskt gott! Såsen eller snarare vinegretten gav mycket smak. Tyvärr tog jag ingen bild men det skulle jag ha gjort för det såg galet nyttigt ut!

Det andra som jag aldrig gjort förr är att dansa ragga. Det är en sorts typ jamaicansk hiphop där man använder sin rumpa en massa. Skaka , locka, rulla mm. Det var kul och det märktes att andra tycker det också för det var väldigt många på passet.

Imorgon börjar jag jobba klockan 12 vilket innebär att jag ska upp senast halv 8 imorgonbitti och träna. Så nu ska jag lägga mig och kika på nån bra serie innan jag somnar! =)

Kommentarer
Postat av: carro

du och kusin är välkomna!!!=) ses på lördag!!

2009-03-17 @ 20:33:30
URL: http://coccoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0