Fix it!!

Idag tänker jag ha en fixar/spa dag!

Jag är ledig men är sjuk vilket innebär att jag inte kommer ta mig iväg på träningen å heller inte vara sugen på att gå ut och dansa. Känner knappt för att ens gå ut... =//

Så därför ska jag idag ta tag i en massa saker. Just nu sitter jag och väntar på att mina ägg ska bli färdigkokta så jag får äta frukost sen ska jag sätta igång. Jag har tjuvstartat lite, jag har städat en av mina korgar som ligge runder sängen. Var inte jätteoordning där men mitt tvättmedel hade läkt lite så det var pulver överallt, men inte längre. Har också klippt mina tånaglar. Fler saker som ska göra är:

*Rengöra tangentbordet
*Städa i mitt rum
*Dammsuga (får göras efter klockan 4 då André vaknar)
*Betala min restskatt på hela 80 kronor
*Handla paprika och creme fraich till nachosen ikväll
*Plocka och färga ögonbrynen
*Duscha och peela
*Måla naglarna
*Ev. ordna upp i ett av köksskåpen

Angående det där med köksskåpet... Ska det vara så svårt att ha kastruller på en hylla, stekpannor på en och ugnsformar på en?!" Ja... tydligen! Jag bor med 3 killar, får skylla mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0