Fotboll

Då har man precis kollat på fotbollen då, det gick väl rätt hyffsat eftersom jag ställt in mig på att vi skulle förlora med sisådär  2 mål...

Annars idag så har jag inte alls hunnit med så mycket som jag hade tänkt... Gjorde det mesta på min lista förutom att dammsuga, färga ögonbrynen och städa i skåpet. Kom på att imorgon har jag endel att göra också. Förutom det jag inte gjorde idag så ska jag:

*Tvätta
*Tvätta
*Tvätta
*Diska
*Byta sängkläder
*Skriva på lägenhetskontraktet
*Bli frisk!

That´s my plan tomorrow! =)


Kommentarer
Postat av: Elena

ja, jag håller med =) Vilket blir sommarens mest använda plagg, tror du? =)

2009-03-29 @ 11:43:03
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0