Helg igen!

Fredag IGEN!! Hur är det möjligt?

Nu är man ledig i 2 dagar då, jahapp.... Ska jag göra då? Jag hade lika gärna kunnat jobba känns det lite som. Fattar inte hur veckorna kan gå så fort men det är skönt. Det är juh bara 3 veckor tills jag är hemma i Ljusdal nu, det ska bli så skönt. Ska vara hemma i hela 11 dagar! Underbart!!
 
Nyss så käkade jag och André god fredags middag. André hade skinksnizel som vi åt tillsammans med potatis och morötter i ugn samt champinjonsås. Jag lyckades riktigt bra med såsen, den smakade nästan lika bra som pappas. Jag vart stolt!

Ikväll ska jag, Sara, David och Olle käka ost och kex. Det ska också bli gott! Imorgon blir det hård träning så jag förbränner alla extra kalorier från idag. Mitt nyttiga liv går riktigt bra nu! =)


Kött och sås på g! Å ja, jag har en scarf på mig innomhus, det är kallt här!


Potatis och morötter! Mmmmm!!! =)

Kommentarer
Postat av: Rickard

Du är en duktig kock du madeleine. Det såg väldigt gott ut. Köp 2 biljetter till melodifestivalen, ta med dig andré och kom hit vet ja. Jag är i stockholm och ska följa den på plats i globen :)

2009-03-13 @ 22:19:42
URL: http://ricardus.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag och Emil prata om resan med dig häromdagen=) vi skulle gärna åka med dig igen:D köra en galen magaluf resa men min andra Gunter hälft vore KUL:D

2009-03-14 @ 13:46:06
URL: http://mikaelac.blogg.se/
Postat av: Mikaela

ja men det låter ju skitkul!!!! precis så kan man åka över till magaluf över nån dag:D weeiiii...jag e rååsugen på en resa!!

2009-03-14 @ 14:51:33
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0