Here we go!!

Träningsdagen har börjat!

Nu har jag precis ätit frukost, det blev gröt med äpple, kanel och lite mjölk, en macka med keso, skinka och paprika plus en stor kopp med grönt chaithé! Chaithét är min mammas förtjänst. Ibland (läs ofta) så överträffar hon sig själv och det här var en av gångerna. Jag dricker nämligen (nästan) bara grönt thé, har fått nån slags craving för det. Ett annat thé som jag älskar men som har hamnat lite på sidan om är chai. Chai är i vanliga fall inte grönt och därför har jag dissat det i några månader. Nu när André kom tillbaka från Sverige så hade mamma och pappa skickat med lite saker till mig och bl.a. detta gröna chaithé. Kan det bli bättre?! =) Tack så mycket mamma!

Jag vaknade faktiskt tidigare än alarmet imorse, 2 gånger. Den första somnade jag om och den andra klev jag upp. Då var klockan strax efter 8 och André kom hem från jobbet.

Nu ska jag se till att jag packat allt och om en halvtimme ska jag ta bussen till Elixia. Sen är det träning som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0