Ny medarbetare

Idag jobbade jag med våran nya extrahjälp Marianne!

Tora har sagt upp sig och den här tjejen har blivit anställd i hennes ställe. Hon verkar vara en trevlig och glad tjej. Det är alltid lite jobbigt med nån ny men det ska nog gå bra. Helt otroligt vad det har kommit och gått nya personer sen jag började. När jag startade i september var det jag, chefen Lillian, Inger-Marie och extrajobbarna Steffen, Elna och Tora. Sedan dess har Siri anställts, Inger-Marie sjukanmälts, Else-Magni anställts, Elna slutat, Jenny anställts, Steffen slutat, Linn börjat, Else-Magni sparkats, Tora slutat och Marianne börjat. Nästan hela peronalen har bytts ut på 6 månader...

En liten kul grej som Marianne berättade är att hennes bästa vän på dagis hette Madeleine, jag berättade då att min mamma heter Marianne. Visserligen uttalas det olika, vi har juh ett stumt e i Sverige medans Norge uttalar det MariannE men ändå.

Nu är jag trött, imorgon är jag ledig, då ska jag ta en sovmorgon! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0