Quiz!

Jag gör väl den här jag med då lika som AKP och Jessica! =)

Var kommer du ifrån?
Ljusdal
Heter?
Åsa Maria Madeleine von Wachenfeldt (Förut Dahlberg)
Hur gammal är du?
23
När fyller du år?
16 December
Tycker du om någon just nu?
Tycker om? Jag tycker om massvis med människor!
Jag samlar på?
Pengar (försöker i alla fall..=P)
Gröna eller röda äpplen?
Både och!
Vilken tid gick du upp idag?
Strax före 10 tror jag klockan var...
Har du sovit i din egna säng inatt?
Japp, min egna säng på Osterhaus!
Har du sovit ensam inatt?
Ja, men klockan halv 8 kom André hem från jobb och la sig i sin säng på andra sidan rummet.
Har du strumpor på dig nu?
Ja, ett par jättelila!
Hur svarar du i telefon?
Lite olika, är det nån jag inte känner blir det "Madeleine" annars är det väl "Heey" eller den klassiska "Ja hej det är Madde!" eller den långa på jobbet "Välkommen till pytt og panne på CC Vest, du snakker med Madeleine".
Vad ska du göra ikväll?
Kolla på Grey's anatomy, heroes, greek och kanske nån film. Å äta nachos med kusin! =)
Vad ska du göra imorgon?
Söndagsstäda och kanske en promenix och fika!
Var vill du bo när du blir stor?
Nånstans nära min familj.

Vad vill du bli när du blir stor?
Klurar lite på det än... =P Kanske logoped..
Är det okej att gråta?
Självklart
När grät du senast?
Igår grät mitt vänstra öga pga. förkylningen, innan det minns jag inte...
Vilken årstid tycker du bäst om?
Sommaren!
Laddar du ner musik och filmer från internet?
Kollar åt ett annat håll... =P
Skulle du göra om du vann en miljon?
Resa och spara!
Bär du glasögon eller linser?
Glasögon när jag inte har linser, ser rätt suddigt utan dem... =P
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Öh, nej!
Har du piercingar?
Ja, öronen och naveln.
Har du tatuering?
Nej
Vill du gifta dig?
Ja, det vill jag juh!
Vill du ha barn?
Absolut!

Solar du ofta?
Njjjaaaaaa.. Eller kanske gör jag det?! Ca en till två gånger varannan vecka.
Är du bra på att laga mat?
Duglig i alla fall! Tycker det är sjukt kul att laga mat!
Gillar du att dansa?
Men ja! Jag älskar att dansa! =) =)
Vilken är din favoritglass?
Häagen-Dazs! Lätt!
Tror du på ett liv efter döden?
Ja
Bor dina föräldrar tillsammans?
Ja, det gör de!
Är du morgon eller kvällsmänniska?
Lite både och!
Vilka hårfärger har du haft?
Blond, röd, brun.
Är du beroende av något?
Glass?
Röker du?
Nej
Senaste låten du hörde?
Breaking free
Vad gör du på helgerna?
Umgås, festar, städar mm!
Vem kramade du senast?
Det minns jag inte, vad deprimerande! Jag behöver fler kramar! =)
Saknar du någon nu?
Ja, mamma och pappa galet mycket!
Vem ringde dig senast?
Mamma
Var du glad igår?
Ja, det var jag. Men inte kul att vara sjuk...
 


Kommentarer
Postat av: Elena

jo det är bra tack :D Tycker du rätt par vann Let's Dance? =)

2009-03-28 @ 14:11:18
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0