Resterande dagen...

Förutom stresschocken imorse så har dagen varit lugn...

Linn kom klcokan 12 och satte igång att rydda bak i vårat tillfälliga "förråd", det är kaos där så hon hade endel att ta tag i. Jag stog i kassan och tog dte mest allmänt lugnt. Pillade på nån utställning här, rättade till några varor på en hylla där osv. Pang så var klockan 16:00 och jag fick gå hem. Förstår inte varför tiden gick så fort, antar att dte beror på att det var ganska mycket kunder, ett bra flöde i alla fall genom hela dagen. Efter jag slutat satte jag mig och åt middag på jobbet. Anledningen till att jag gjorde dte var att jag skulle på dansträning klockan 18 och hade inte hunnit äta i god tid innan om jag väntat tills jag kom hem.

På JustDance-passet var det idag afrodans som gällde. Herreguuuuud vad jobbigt!! Kul men shit vad svettig jag var. Det var huka här, hoppa där, hoppa lejon där, hoppa giraff där, trumma åt höger, trumma åt vänster, spring lite här och sen varför inte ett hopp till?! Full fart hela tiden. När passet var slut hade jag druckit ca 3 klunkar ur min vettenflaska eftersom vi inte hade haft tid att ta småpauser och dricka. Vi som var på passet var rätt snygga när vi kom ut därifrån, genomsvettiga brudar (och en kille) med en prick i pannan och krigsränder målade på kinderna. Det första vi fick innan passet var nämligen ett sånt där litet klistermärke som man har i pannan. Sedan under uppvärmingen gick 2 utav de 3 ledarna runt och målade krigsrändrena på oss med svart vattenfärg. Lite ovanligt, rätt galet men en kul idé!



Kommentarer
Postat av: Sara

afro är ju verkligen heeelt underbart! :)

2009-03-20 @ 13:51:58
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0